Melbourne

Donderdag 30 december
Verhuizen naar het andere hostel duurde een uurtje. Hierna ben ik de stad gaan inlopen en wat rond gekeken.

31 december
Ik ben vandaag met Thomas op pad geweest, hij heeft al 10 maanden rond gereisd in Australie en gaat 6 januari weer terug. We zijn door de stad gelopen en hij heeft me een aantal plekken laten zien die niet in de boekjes staan maar wel zeker de moeite waard zijn om te bezoeken. Het was waarschijnlijk de warmste dag die ik ooit zal mee maken met oudjaarsdag want het was 43 graden! . Oud en nieuw gevierd met een BBQ en feest op de rooftop van het hostel. Hierna nog even de stad in gegaan.

Erg toevallig was dat er vandaag 2 gasten uit Breda op dezelfde hostelkamer als mij terrecht kwamen. Een van de kende ik ook nog Max (van de tennis). Ik wist van Max dat hij met iemand zou gaan reizen en in Australie zou zijn maar ik had geen nummer of verdere informatie, dus was een grote verrassing toen ze binnen kwamen.

1 januari.
Tot lekker laat in mijn bed gelegen, nog even uitrusten van de afgelopen nacht. Verder weinig bijzonders mee gemaakt.

2 januari
Bioscoop, we zijn naar twee films geweest. The little fockers en the tourist. De laatste films is zeer de moeite waard om te gaan bezoeken!

3 janauri
Op pad geweest naar een museum die open is. We zijn vandaag naar meerdere musea geweest maar alles was gesloten. We zijn uiteindelijk nog wel in het huis van James Cook geweest, het was niks bijzonders enkel een klein huisje met verder weinig uitleg over zijn geschiedenis.

Reacties

Reacties

opatheo

De kerstballen zijn aan de kant. De dranken genuttigd. De oliebollen verslonden.
De cursus "waar laat ik mijn reactie"op Koen's verhalen, belangeloos gegeven door Paul de Leeuw senior, is met succes afgesloten zoals je ziet.
Inmiddels schrijdt ook hier de beschaving voort. Zit NAC zonder voorzitter en wordt jij dus node gemist.
Een busreis van 8uur. Ik zou zeggen ga eens met Kitty en mij op reis. Onlangs nog 22 uur in een Birmese trein mogen bivakkeren.
Waar staat BBQ in godsnaam voor?
Inmiddels is Koen Moulein vertrokken naar de eeuwige voetbalvelden. Je ziet ook met zo'n voornaam en passeerbeweging heb je niet het eeuwige leven.
Ik verwacht nog wel een paar supergave reacties op
al het moois wat je ongetwijfeld nog zult tegenkomen.
Bespaart ons weer een reis.
Houdt het hoofd koel.

Tonny

We kijken steeds uit naar je nieuwe verslag en reizen zo met je mee.
Je bent de Feestdagen dus ook wel goed doorgekomen.
Succes, veel geluk, hou je taai.
Ferd en Tonny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!