Terug in Sydney (begin)

Woensdag 23 februari

We zijn 10 km van Collins huis de 8 uur durende treinreis begonnen. Om kwart voor vijf kwamen we aan in Sydney. Ik ben toen weer eens een hostel gaan opzoeken, na de laatste twee wekenin een hotel en familie te hebben geslapen nu weer het gewone backpacker leven.

Ik ben vanavond uitgenodigd bij Marc en Sonja. We hebben heerlijke sate op van de 'barbie' in het park. Het was erg leuk om Marc, Sonja en Luc weer te zien na twee maanden reizen in Australie.

Donderdag 24 februari

Ik heb met Peter vanmiddag eerst weer even het Oprah house bezocht. Hierna zijn we met de ferry (katamaran) naar Paramata gegaan. Tijdens de boottocht zie je alle prachtige inhammen met rosten en bootjes in het water. We hebben hier een half uurtje rond gekeken in de buurt, waarna we op het terras zijn gaan zitten met een prachtig uitzicht over de rotsen en hebben gewacht op de uur durende terugreis met de boot. We hebben ter afsluiting nog een biertje gedronken in The Rocks vlakbij mijn hostel.