New South Wales (vervolg)

maandag 27 december

Canberra is maar een saai stadje. Het is echt een spookstad, er was weinig verkeer en er waren vele winkels gesloten. Het nationale museum was erg mooi, een groot museum. Er werd vooral ingegaan over de ontdekking van Australie en de aborginals. De botanische tuinen vielen in Canberra tegen, het leek meer op een soort van bos.


Dinsdag 28 december

Gelopen naar de andere kant van de stad, kwam eerst Nationale bibliotheek tegen. Toen ben ik in het National Museum and Gallery gaan kijken, een erg groot museum. Sommige werken spraken me daarom ook meer aan als de andere. Over het algemeen was het een mooi museum. Daarna ben ik doorgelopen richting het Old parlemant house en daarna naar de nieuwe versie. De oudere versie vond ik persoonlijk een stuk mooier en kreeg je gelukkig ook toegang tot veel ruimtes wat bij het nieuwe totaal niet was. Vanavond met de bus richting Melbourne, een busreis van meer dan 8 uur!!!! De laatste keer dat ik acht uur achterelkaar in een bus zat was met NAC richting Blackburn Rovers maar toen dacht ik met mezelf hebben afgesproken om nooit meer zoiets stoms te doen. Maarja we zullen het wel zien hoe het gaat.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!