Op reis

De voorbereidingen zijn in volle gang, ik ga bijna de 'grote' reis maken. Vanaf 5 december zal het echte avontuur gaan starten, op deze dag zal ik s'avonds vliegen vanaf Dusseldorf richting Singapore met een overstap in Dubai. In Singapore zal ik een paar dagen verblijven. Op 10 december s'avonds zal ik Singapore weer achter mij laten om richting Sydney te vliegen, met een overstap in Darwin. Ik zal hier rond 1 uur s'middags aankomen op de 11de december. Een kort overzicht van de globale plannen die ik nu heb om Australië te verkennen zijn.

  1. Sydney
  2. Melbourne
  3. Adelaide
  4. Alice Springs
  5. Darwin
  6. Cairns (met Peter)
  7. Brisbane (met Peter)
Vanuit daar zal ik met Peter richting Sydney reizen waar hij zijn terugvlucht heeft. Ik zal dan richting de westkust gaan reizen.

Reacties

Reacties

Ernst van de Luijtgaarden

Nog plek in je koffer?

Joey

Koentje, heel veel plezier natuurlijk! Ik merkte al aan je bij NAC dat je er aardig zin in had, en mogen we dat maar hopen daaro heel ver hier vandaan!

succes!

Groeten Joey

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!